Kunskapsbas

Här har vi samlat en databas med vanliga frågor om våra tjänster, priser och fakturering.

Fakturering & Avtal

Vi skickar en faktura varje kvartal på så många av dina avtalade månadskostnader som möjligt. Konsultarvode och mindre löpande kostnader faktureras alltid runt den 25:e varje månad. På den fakturan sammanställer vi löpande kostnader i form konsulttimmar, domäner med mer.

I nuläget erbjuder vi endast faktura. Däremot finns det goda möjligheter att välja hur du vill få din faktura levererad. Vi erbjuder i första hand e-postfaktura men även e-faktura och brev.

Vid brevfaktura tillkommer en administrationsavgift på 29 kr per faktura.

Det går inte att ändra faktureringsintervall för tjänster så som Microsoft 365, webbhotell och eventuella tilläggstjänster. Orsaken till detta är att våra avtal löper kvartalsvis om inget annat är överenskommet.

Domännamn

Vi kommer att höra av oss till dig i god tid innan domäner ska förnyas för att stämma av. Därefter förnyar vi din domän. Det går även bra att höra av sig till oss om man önskar att förnya på särskilda villkor.

Du kan alltid gå in i kundzonen och kontrollera ditt förnyelsepris. Är du osäker på hur du ska gå tillväga kan du alltid kontakta vår support. Detta kan komma att justeras beroende på vilket pris vår underleverantör ger oss.

Vi kommer att behöva en auktoriseringskod från din tidigare leverantör. Hör av dig till vår support så hjälper vi dig att flytta domänen på några minuter.

Webbhotell

Dina hemsidor är i tryggt förvar på vår egen server lokaliserad i Stockholm.

Du kan alltid gå in i kundzonen och kontrollera ditt förnyelsepris. Är du osäker på hur du ska gå tillväga kan du alltid kontakta vår support. Detta kan komma att justeras beroende på vilket pris vår underleverantör ger oss.

Vi kommer att behöva en auktoriseringskod från din tidigare leverantör. Hör av dig till vår support så hjälper vi dig att flytta domänen på några minuter.